Aermie yusoff

Aermie yusoff

Friday, May 26, 2017

Missed interview di Sodexo as Catering Supervisor

Hari ni sepatutnya aku kena g interview kat Kilang Robert Bosch untuk Sodexo.. Tapi sekarang aku tgh kerja dgn Segi seri.. Baru seminggu lebih, kebetulan pula baru sminggu keja Diorg call suruh g interbiu hari jumaat(hari ni).. so aku pula keja pagi so memang aku x pergi la kita... tapi mmg nk pergi tidak sebab nk try interbiu.. kalu dpt myb aku tolak kot.. sbb skrg pun aku tgh pening dgn kerja aku skrg ni which is in dilemma nk benti keja atau x.. dh htr surat benti tapi tu la bos xterima n suruh pikir balik.. so dh balik pikir balik nk benti juga sbenarnya tp bygkan la xkan nk jumpa bos lagi bgtau sy mmg nk benti.. so aku just teruskan ja la kerja ni.. best kerja ni tapi biasa la semntra nk sesuai dgn tmpat baru kan.. tapi memang aku stressss ya amat pk mcm na nk benti.. sampai aku jd depresses pk benda ni... so skrg aku tgh bekerja mcm biasa n aku tgh try belajar job scope aku ni n buang perasaan nk benti keja tu...


No comments:

Post a Comment