Aermie yusoff

Aermie yusoff

Thursday, January 21, 2016

ohhh sushi king.....

haiiippp!!!

semalam bersamaan 20 January 2016 aku dpt invitation untk p interbiu dkt sushi king e-gate..kebetulan hari rabu pulak tu...hari aku OFFDAY..

gini cita dia..sedap aku tgh lena di ulit mimpi, tetiba nset aku bunyi org call..aku tgk no xkenal n aku angkat lerr..terus org tu cakap dia dr sushi king n bgtau aku dpt interbiu untk assistant restaurant mnger...ok...post ni aku mntak bulan 9 taun lepas...agak lama jugak laa respond dia...so, dia suruh aku dtg interbiu dgn area manager penang pukul 2 ptg..n waktu dia call aku tu pukul 10.40am...ohhmaiiigadd lagi 4jam kot nak prepare..dah lerr dia suruh aku download, print and isi form yg dia forward kat emel aku...banyak laa hai..siap ada calculation test lagi aku kna buat before g interbiu tuh... n then aku trus download n p print suma tuh,,,tepat jam 1pm aku trus gerak g e-gate sushi king..

ok aku interbiu ni dgn mr. kenneth...agak ok orgnya...dia xtanya byk tapi dia tanya aku kerja mana skrg n knapa aku nk tukar kerja..so jawapan aku of course mncari kerja yg ada career advancement untuk aku..n then dia tanya serba sdikit pasal job description aku skrg nih n then dia cita tugas asstant manager dkt sushi king..byk juga yg dia cerita..

tapi aku xsure if aku akan dpt keja ni atau x,, sbb ya la aku bgtau dia aku boleh start keja dgn sushi king bulan april sbb aku kna bagi 1month notice dkt tmpat kerja aku skrg nih... gaji dia offer xbyk pun..dlm range RM1.8 ke RM1.9 (9jam kerja)..tp boleh la.. asalkan ada kerja.. 

No comments:

Post a Comment